بازی پر آوازه پرندگان خشمگین
Pesarane Aftab2
فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

angry birds seasons 3.2.0 بازی پر آوازه پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons 3.2.0

پس از چندین روز تاخیر بالاخره جدید ترین نسخه از سری Angry Birds Seasons عرضه شد تا باری دیگر قدرت شرکت Rovio را به دیگران نمایان کند !‌ همان طور که اطلاع دارید نسخه Seasons از بازی Angry Birds در برخی از مناسب های سال از جمله کریسمس ،‌جشن شکوفه های گیلاس ،‌ روز ترس و… باری دیگر با مراحل جدید و متناسب با این روز ها به روز رسانی شده و در اختیار عموم قرار می گیرد. علاوه بر افزوده شدن مراحل ،‌ باگ ها و مشکلاتی که در نسخ قبلی دیده شده به طور کامل رفع می شود.

این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز های جدیدی از جمله 8 بوده و با مانیتور های LED که دارای کیفیت HD هستند نیز هیچ مشکلی نداشته و به صورت Full Screen به نمایش در می آید. Angry Birds Seasons 3.2.0 که جدید ترین ورژن از این شاهکار محسوب می شود 6 مرحله جدید و جذاب به مجموعه چند صد تایی از مراحل آن اضافه شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه از این بازی فوق العاده جذاب را همراه با کرک و با لینک مستقیم دریافت کرده و از مراحل جدید آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 68 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک کردن بازی ابتدا محتوی پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و فایلی که کپی شده را در همان مسیر اجر اکنید ( برای ویندوز 7 روی آیکون بازی راست کلیک کرده و Run As Administrator را بزنید ). سپس آیکون بازی را از محل نصب در پنجره جدید باز شده ( Patch ) انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید تا بازی کرک شود. داخل بازی هر کدی مانند THET-ALEV-LEFR-USWO وارد کنید قابل قبول خواهد بود. توجه داشته باشید که هنگام پچ نباید بازی در حال اجرا باشد.

هم چنین در صورت مواجه شدن با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه 2 :

موقع پچ بازی ، اینترنت خود را فعال نگه دارید.


نامردی اگه نظر ندی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع مطلب : <-CategoryName->
ارسال شده توسط محسن خورشیدی در ساعت 18:4 |